Kiraz Mevsimi 38.Bölüm 3. Fragmanı

Kiraz Mevsimi 38.Bölüm 3. Fragmanı her zamanki gibi web sitemizden TV ile aynı anda izlenebilir. Yeni bölümde Öykü ve Ayaz arasında yaşanacaklar büyük merak konusu hala. Ekranların en sevilen çifti Öykü ve Ayaz’ı yeni bölümde neler bekliyor? Dizinin hayranlarını merakta bırakmamak için dizi biter bitmez Kiraz Mevsimi 38.Bölüm 3. Fragmanı sitemizdeki yerini alacaktır. İlgiyle izlenen dizi yeni bölümüyle 28 Mart Cumartesi akşamı saat 20.15’ten itibaren FOX TV ekranlarında olacak. Kiraz Mevsimi Fragman ile ilgili düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

73 Yanıt

  1. Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

    Bide kızlar bölüm çok karmakarışık olucak komik romantik olucak bence öykü ayaza aynı gözlerle bakıcak ayazda onu öpücek gelen bölümdese nikah günü alıcaklar kızlar bence 4 fragmanın sonunda bitecek bu bölüm fikirlerimi birazdan yazıcam görüşürüz lütfen hiç kes bana kırılmasın

  2. selin dedi ki:

    Ay nerde söyleyin lutfennnn

  3. Sude dedi ki:

    Fragmanı görmeyenler burdan izleyebilir ama kısım kısım napak bizde böyle idare ediyoruz buraya girin #kirazmevsimi ınstagram photos ı websta(webstagram) google kiraz mevsimi facebook yazın altlara inince bı site çıkıyo fragmanda var

  4. Sude dedi ki:

    Arkadaşlar 4. Fragman çıktı hayırlı uğurlu olsun 3. Nün uzun versiyonu gzl yaa ama ayazın halası öykünün aklını karıştırıyo koyarlar buraya da inşallah

    • buse ( öykü&ayaz ) dedi ki:

      evet bende izledim ama yeter artık ya evlensin öyaz off

      • Sude dedi ki:

        Aynn yaa hep ayazın halasımın yüzünden öykünün aklını karıştırıyo yaa üff yazık ayazada hee napalım artık :(( ama bazı yerleri gzl bnc ama ayaz üzülücek sanki

  5. uraz dedi ki:

    Ayrıca küçük haklı olabilir romina biraz fazla yazmış olabilirim :O :O :O

    • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

      Yani bilmem sen nasıl düşünürsense öyledir belki o okiyip yanlış anlamıştır ne biliyim ama ben senin saçmaladığını sana hiç yazmadım orda doğru söylediklein var doğru fikirlerin var biraz uzatdılar ama ne yapalım evlenirlerse final olur reyting yüzünden artık finla olmadığı için böyle şeyler oluyor işte lütfen onur adlı arkadaş akd sende beni aff et ben yapmadım kırıldınmı bana?

  6. kirazmevsimi.com dedi ki:

    Keyifli bir bölüm bizleri bekliyor :)
    kiraz mevsimi yeni bölüm

    • uraz dedi ki:

      Dileriz öyle olur sayın paylaşımı yapan arkadaşımmmmm…

    • buse ( öykü&ayaz ) dedi ki:

      öykü ile ayazın baktığı fotoğraflarda ne var söylesenizde öğrensek bi ya

      • Sude dedi ki:

        Yaa o yandakiler işte kesin ayaz yaptırmıştır hahahah aa yada bumlar 4. Fragmanda bişeyler çekiyolarya ayaz ordada yaptırmış olabilir

    • DENIZ dedi ki:

      bencede sudecim senle razilasiyorum.hem bu fotolari asena bulbuloglu pylasmis.

  7. Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

    Ay uraz çok pardon aşağdakını sana ben yazmadım bi küçük evde o yazdı ya özür dilerim

    • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

      Küçük kız diyecektim ya

    • uraz dedi ki:

      Canım benim yaaaa sorun değil sen yazmış olsan bile sen var ol o yeterrr yoksa kirazcan’ların hali ne olurrrrrrrr :-) ;-)

      • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

        Çok saol ya benim güzel arkadaşım ben hiç seni üzermiyim gör neler yazmış çok kızdım ona inan

  8. uraz dedi ki:

    Aaaaaa romina güzel bişi yazmışşşşşşşşşşşş desemm yalan olurrr ;))) kızım sanki hiç öpüşmedilermiiii yaaa rominaaa iyi varsın sen olmasan biz nasıl güleceyizzzzz :)))))))))))))

    • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

      Saol ama görüyorum senden çok yazan yok ya aferin sana çok yazıyorsun kızlar nerdesiniz?

  9. Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

    Kesin sonunda öpüşecekler kızlar ya çok güzel gördünüzmü ayazın yüzünde bi şey yok

  10. uraz dedi ki:

    Romina sevmesek izlemeyiz bu diziyi herkes yorumunu yaptığı gibi bizde paylaşıyoruz aslında uzun zamandır buradaki yorumlarına bakıyorum ama pek mantıklı birşey yazdığını göremedim o yüzden sana bi dur demek istedim bi yorum yapmak istiyosan önce iyi izliceksin sonra yorum yapacaksın yani yazı yazmak için değil hakikaten iyi ve mantıklı şeyler paylaşacaksın moraller bozulsun veya bozulmasın tabi bu arada herkesin düşüncesine saygıda duyacaksın akd arkadaşımın dediği gibi saygısızlığın ve terbiyesizliğin lüzumu yok canım benimm ;) ;) ;)

  11. uraz dedi ki:

    Akd kardeşim sen tam olarak ismin ne yani kız mısın erkek mi :-)

  12. leyla (kirazcan) dedi ki:

    Arkadaslar ozeti okuma isterseniz fox tv resmi web sitedine bakin.Bu sitede ordana aliyor.Urazcim sen yanlis anlamisin galiba onu kendisi yaxmadi

  13. Sude dedi ki:

    şimdi bn okula kaçar gelince sizle bol bol konuşucam sınavlar bitti ohhhhh beee

  14. Sude dedi ki:

    Off yaa cnm çok sıkılıyo yarın 06:30 da kalkıcam bn uyuyorum herkese iyi geceler yarın sınavım var dua edin sınava giriceklerinde allah yardımcısı olsun benimde neyse hadi byy:))

  15. buse ( öykü&ayaz ) dedi ki:

    38. Bölüm Özeti:
    “Bana eskisi gibi bakana dek, seni öpmeyeceğim…”
    Atölyede çıkan yangın Ayaz ve Mehmet için hem yeni bir dönemin, hem de Ayaz ve Öykü’nün hayatının tam ortasına dalacak davetsiz misafirlerin habercisidir. Bir yandan izlendiklerini bilmeden evde sürdürdükleri evcilik oyunu, bir yandan Ayaz’ın halası Necmiye’nin kötücül senaryoları ile herkesin psikolojisini çökeltmesi Öykü’yü iyice bunaltır. Nikah için başvuru yapan ve kimse duymadan bu işi halletmeye çalışan Ayaz ve Öykü arasında ise işler biraz karışır. Evlilik konusunda kararsızlık yaşayan Öykü Ayaz’dan zaman ister. Bu oyunu olabildiğince uzatıp işleri yoluna koymanın peşindedir. Öykü’deki tereddütlü gören Ayaz ise bir karar alır. Şeyma öğrendiği haberi Mete’ye vermekte gecikmez. Ancak Mete’den hiç beklemediği bir tepkiyle karşılaşır. Bu süreçte Şeyma’nın yardımına koşacak kişi ise Şeyma için tam bir sürpriz olur. Yangını Önem’in çıkardığını düşünen Monica Mehmet’e şüphelerini anlatır. Önem’le konuşmaya giden Mehmet içinse yaptıkları bu konuşma her şeyin değişeceği ve dönüşeceği olaylara gebedir. Ayaz için bir moral partisi vermeye karar veren İlker sadece erkeklerin katılacağı bu parti için özel bir organizasyon yapar. Ancak o gece sırlar ortaya çıkacak ve ortalık fena halde karışacaktır.
    özet bu

    • uraz dedi ki:

      paylaştığın özet biraz üzücüde olsa :( teşekkürler sevgili buse ellerine sağlık baya uzun ve açıklayıcı yazmışsın emeğine sağlık ;)

  16. selin dedi ki:

    Arkadaslar yarın :ingilizce: sınavım var lütfen dua edin kiraz mevsimi için

  17. leyla (kirazcan) dedi ki:

    Arkadaslar ben ozeti okudum.Eminim yakin zamanda burayada koyarlar.O gelen Ayazin halasiymis.Ayaz ve Oyku evlilik icin gun almak iaster ve bu oyunu gizlice hall etmek isterler.Ama Oykude Ayazdan zaman ister ki,ben her seyi yoluna koyucam.sonra evleniriz der.Bide sanirim Ayaz ve Mehmet barismislar.Monikada atolyeni Onemin yandirdigina dair supeleri olur.Bunu Mehmete soyler.Mehmetde Onemle konusmaga gider.Ilkerde Ayaza moral partisi duzenlemeyi karar alir.O kizlarda partidekiler.Bide bu partide hangise gercek ortaya cikarmiss.Seymada hamile oldugunu hemem Meteye soyler.Metede gorduyunuz gibi cocugu istemez.Orda yazdi ki Seymaya biri yardim eder.Oda hic Seymanin beklemedigi biri olur.Bence o Burcu ya da Oyku ola bilir.Bence Oyku onu eve getirir.Ayazda buna izin verir ki oda bir zamanlar babasi tarafindan istemmemis.
    BIDE AKLIMAA TAKILAN BI SEY VAR:
    Ayazin kopeyi nerde?Kac bolumdu ortalarda yok.

    • selin dedi ki:

      Evet canım bende merak ediyorum biz köpeği görmeye sandılar ama biz anladık

    • buse ( öykü&ayaz ) dedi ki:

      bende bölüm özetini okudum ama senin yazdığından daha uzun leylacığım sen özetin sonunu yazmışsın bide sonunda tüm sırlar açıklanacak ve bir felaket olucak yazıyor ne acaba o felaket

  18. DENIZ dedi ki:

    bence bu andan sonra oyku ayazin gonlunu almak icin elinden geleni yapar.hatta nikah islemlerini bile baslatir.ayazin haberi olmadan ve bolumun sonunda evlenirler.ayazin bu sureci hizlandirmak icin oykunu kiskandirir.bu yuzden erkekleri eve toplar ve kizlari cagirirlar fraqmandanda gorduyunuz gibi kizlar erkekleri iliyor bence oyku ve ayazin salih ve sakizin kurasdirdiklarindan haberi olur.zaten kadinlarda ordan erkekleri izliyorlardi.salih ve sakiz babanneni gormedim herhalde gitmislerdir.yada kiraya cikmislardir.ama simdi necmiye hala var.ayaz salih ve sakizdan cekiyodu o bitti simdi oykude biraz necmite haladan ceksin.boyle daha guzel bu bolum oyku icin cok zor olucak.bir tarafdan ayzin nai,bir tarafdan necmiye hala…super bir bolum olucakyorumlarinizi bekliyorum

    • uraz dedi ki:

      deniz hanım güzel bi tahminde bulunmuşsunuz inşaallah dediğiniz gibi olur ;)

  19. lalala dedi ki:

    aslında ayaz ve öykü evlenirlerse film biter filmin amacı ayaz ve öykünün evlenmesi bence böle olması daha güzel çünkü daha çok meraklandırıyor insanı….

  20. uraz dedi ki:

    Ama yeteer yaaa ikinizde şu inadınızı şu nazınızı bırakın başkaları değil siz kendi kendinize engelsiniz arkadaşşşş sıktınız beee bu kadar uzun süreli kavuşamayan ilk çift ödülünü aldınız benden :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

    • Akd dedi ki:

      Sorun onlar değil senarist. Bu hafta geleni anlamadım ben. Hala rolünde şopar birini getirmişler. babası ile halasının ne benzerliği var. Ayaz ın annesi ile amcasının ne alakası var. Saçmalığın bu kadarı olmaz. Ayaz ın Ailesi mafya, şopar, Modacı , ne ararsan var. Bölümlerin biribiri ile alakası kalmadı artık. Hayır anlamadığım reyting geçen hafta en düşük seviyesinde idi. Bu kadar saçmalığa, senariste dur diyecek kimse yok mudur anlamadım. (teyze değil alanım ben senin = TAM BİR SAÇMALIK )

      • uraz dedi ki:

        Kesinlikle söylediğin her harfe kadar katılıyorum arkadaşım…

        • Sude dedi ki:

          Yaa arkadaşlar tmmbazı konularda saçamalıyolar ama böyle konuşmanız yanlış çnk o kadar emek veriyolar sabahtan akşama kadar çalışıyolar saygı göstermeniz lazım hem beğanmiyosanız izlemeyin buraya böyle yazıpta moralimizi bozmayın rica ediyorum

          • uraz dedi ki:

            sudecim evet emeklerine sağlık uğraşıyorlar bizde biliyoruz ama sürekli başka bir konu sıkıştırıyorlar bir türlü şunları evdiremediler gitti şimdi biliyormusun bunlar evlenemeden ayrılırlarda bence işte ozaman görürüsün morel bozmak ne demekkkkkkkkk ;((((

          • DENIZ dedi ki:

            ben sana katiliyorum.uraz arkadasim!eger oyku ve ayaz diger normal insanlar gibi evlenseler onlar oyku ve ayaz olmayacaklar ve guzel olmayacak o zaman o yuzden boyle daha guzel hem 3 fraqmandaki olaydan sonra oyku ayaz icin evlenme islemlerin baslata bilir.o yuzden boyle daha guzel

          • Sude dedi ki:

            Napalım artık inşallah gzl bi bölüm olur ztn özette çıkmış buraya koymuşlarsa okuyun yine bi sır çıkıyo bnc bu sır mehmetle önemle îlgili ztn öyküyle ayaz nikah işlemlerini başlatıcakkeb öykü Aman istemiş aya o yüzden kızıyo herlade yaa ztn hemen evlenseler sıkıcı olabilir böyle daha iyi o kadar dedik sevgili olsunlar diye al işte oldular kinse oeşlerini burakmıyo bnc evlenmesinler

    • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

      Uraz,AKD sizin bir kelimenize bile katılmıyorum asıl siz saçmalıyorsunuz anladınızmı ya ben yazıyorum ki kötü yorum olmasın sizse gelip kirazcanların morelini bozuyorsunuz.Hadi hadi diyelim evlendiler çocukları oldu ee sonra final mi olsun ne izliceksiniz ne ya ne?Bu kadarda olmaz kirazcanları üzemiceksiniz o kadar istemiyorsan yazma ya saçlamladılarda saçmaladılar öff ne kadar olur ya bu kelimeyi 1000 defa söylediniz ha bi kez beyene bilecekmisiniz ben kötüleyen insanların yorumunu asla okumam ne yazarsan yaz

      • uraz dedi ki:

        vay vay vayyyyyy rominaaa yazdığın saçmalıkların farkında değilsin herhalde sen kendin kötülüyon diziyi beee hepp kötüye yorunyon felakettt tellalı seniiiiiii :p :p :p

        • Sude dedi ki:

          Sa çmalama uraz romina hep dizi hakkında fikirlerini bizlerle paylaşıyo asıl sn kötü yorumlar yazıp bizim sinirimizi bozuyosun rominaya söz söyletmem

          • uraz dedi ki:

            sude hanımmmmm bir insan yorum veya düşüncelerini yazıyosaaa mantıklı yazmalı güyaaa önem öyküye herşey güzel olcak diycekmişş komik olmayalım lütfennnnnn önemin öyküyle yıldızlarının barışması biraz zaman alacak şekercannnnnnn ;)))) romina uzun yazılar yazıyo ama mantıksız şeyler yazıp o güzel ellerini yoruyoooo ;p ;p ;p

          • Sude dedi ki:

            Ama sonuçta herkesin kendi düşüncesi saygı duymalısın bbd o kısmını pek anlamlı bulmadım rominayada gzl bişekîlde aaçıkladım

      • Akd dedi ki:

        Romina yorum yaparken sana soracak değiliz. Robot gibi sürekli olumlu yorumda yapacak değiliz. Güzel durumlarda güzel yorumlar yapıyoruz. Olumsuz yorum yapıyorsak demekki birşeyler bize göre yanlış .. Bu yorumlarıda belki !!!! site yetkilileri eleştiri olarak kabul edip dikkate alırda senaristlere iletebilir diye.. Ve sonrasında diziye çeki düzen gelir .. Ayrıca kimsenin yaapcağı yoruma karışma kendi fikrini söyleyebilirsin ama saçmalıyorsunuz gibi kelimeler kullanmadan Terbiyesizlik yapmadan …. !!

        • DENIZ dedi ki:

          bencede cunki yorum yazmazdan once bu yorum olumlu yoksa olumsuzmu beyenirlermi yoksa beyenlezlermi romina bir sey soylermi soylemezmi diye dusuncek halimiz yokya…hem her sey guzel olucak diye bir sey yok.iyi yazalim diye sacmalamaliyiz.ben akd ile razilasiyorum.yorumlarimiza karisma.bizde seninkine karismiyoruz.yani ben karismiyorum.karisana karis

          • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

            Arkadaşlar pardon bunu ben yazmadımki bunu evdeki kız yazdı çok kızdım ona bunu niye yapıyor acaba ben hiç bunları yazmadımki beni boş yere niye suçluyorsunuz bilmiyordunuz ama bilin artık bunu yazmadım ya

          • Romina (kiraz mevsimi) dedi ki:

            Çok kırıcı oluyorsunuz ya size niye kötü yorumm yazıyımki ya benim bi kötülüyümü gördünüzmü lütfen bunu yapmayın

  21. Sude dedi ki:

    Hadi bn okula gider 2 sınavım var dua edin :((

  22. Sude dedi ki:

    Kızlar varya herkes burada öykünün ayazı çekip öpsün diyo daha romantik olurmuş aalında daha mantıklı bı zamana kadar hep ayaz öyküyü öpüyo şimdide öykü ayazaı öpsün bnc

  23. nuray dedi ki:

    Arkadaslar bence ayazin bu soylediklerndn sonra oykunun hemen supriz yapip nikah islemlerini baslatmasi lazim hakli degilmiyim

    • Hshd dedi ki:

      Sende haklisin

      • Sude dedi ki:

        Aynn ama bnc öyküye biraz haksızlık ediyolar çnk atölyede yangın çıkınca kızın canından can gitti tmm çok değişti öykü ama biraz abarttılar bakıcaz artık öykü ayaza eskisi gibi bakıcakmı

    • DENIZ dedi ki:

      bende oyle dusunuyorum.

  24. uraz dedi ki:

    Ya on numarasınızzzz hep böyle devam etsin tabiii biran önce evlensinlerdeee yaaaa varya bu yaşıma kadar geldim bu kadar yakışan bir çift görmedim canlarım yaaaa

  25. Özlem dedi ki:

    iyiymiş bee :/ daha 2. fragman çıkalı 1-2 saat anca oluyor hemen 3. fragmanı çıkardılar. bu gidişle 4. fragmanda çıkarsa şaşırmayalım!

  26. Serra dedi ki:

    bir şey söyleyeceğimde benim birkaç bölümdür aklıma takılan bir şey var hani Öykü Ayaza bir atkı örüyordu :) sorun değilde, Ayazım üşüycek

    • Sude dedi ki:

      Aynn ztn çoğu şeyi unutuyolar mesela öykünün hediyesinide göstermediler 14 şubatta aldığı

  27. şokuh dedi ki:

    Oh oh çok guzel
    Sizleri sevyorum

  28. DENIZ dedi ki:

    cok guzel bolum hatta en guzel bolum olucakyaa… goruceksiniz super olucak.naz cekme sirasi oykude

  29. Sude dedi ki:

    Oha ışık hızıyla daha 2. Çıkalı 30 dakka oldu bu gidişle 4. 5. Fragmanda çıkarsa şaşmayalım ama ayazın dediği koydu bee ama gzl bölüm olucak