Kiraz Mevsimi 25. Bölüm 2. Fragmanı

Kiraz Mevsimi 25. Bölüm 2. Fragmanı dizinin merakla bekleyen fanları için hızlı birşekilde eklenmiştir. Fox ekranlarının sevilen dizisinde pekçok güzel sahne izleyicileri bekliyor! Öykü ve Ayaz’ın düğünü yine fragmanın en önemli kısmını oluşturuyor. Kiraz Mevsimi 25. Bölüm 2. Fragmanı için yazımızın sonuna eklenmiştir.

54 Yanıt

  1. melisa dedi ki:

    ya mete ile evlendi diya burcu kizarsa

  2. kubra nur dedi ki:

    superr

  3. Sude dedi ki:

    Yaa mete olamaz:(((çok ağlarım

  4. Burcu Kaya dedi ki:

    lufen bu bir ruya olsun lutfen yoksa bu dizeye asla bakmam kuserim size

  5. selen dedi ki:

    sanırım ayaz trafik kazası geçirecek herkes öyle diyor öyküde babasını mutlu etmek için mete ile evlenecek ama inşallah bir rüyadır :))))

  6. leyla dedi ki:

    Ben kiraz mevsimi cok seviyorum o öykünün kolunda ki mete beence bu seymanin kabusu ya da oykunun kabusu insalah kabus olur lutfennn.bidde o kopusun ismini acaba ne koyacaar cok merak ediyorum insallah oyku ayaz evlenirler mutlu haber:ozge gurel ve serkan cayoglu sevgililer insallah gerxek hayattada evlenirrler dizidede 25 bolumde evlenirler ve bosanmaz mutlu aile olurlar cocullari olur bosanmazlar ve final olmaz

  7. defne gül dedi ki:

    bence ayaza bir şey olcak ama öykü meteyle evlenmez

  8. defne gül dedi ki:

    ben bir fotoğrafta gördüm o mete malesef
    zaten o gelen biraz göbekli

  9. kiraz mevsimi dedi ki:

    bide ayaz ponpon takmış ama gelen kişi kravatlı o yüzden ayaz değil ama ayazdır.

  10. saadet melek dedi ki:

    ayazla öykü çok yakışıyor lütfen evlensinleeeeeeeeeeer :((( offfffff

  11. saadet melek dedi ki:

    eğer ayazla evlenmezlerse ağlamaktan ölürüm yaaaa nolur ayazla evlensin eğer derinle evlenirse şikayet ederim ya

  12. AYAZ VE OYKUU IKI KALP. dedi ki:

    ben hiç anlamadim, ayaz niye dondu 00:20 ? sibelin bakisi hiç guzel deyil

  13. Melek dedi ki:

    Böyle olmasın onlarınki gerçek aşk

  14. kiraz mevsimi dedi ki:

    eyer ayaz olsaydi niye yuzu gorunmezdi hem sibel ve burcu da bi birine teccuble bakmazdi

  15. kiraz mevsimi dedi ki:

    bence o kisi ayaz diyil baska biri

  16. kiraz mevsimi dedi ki:

    niye oykunun evleniceyi kisinin yuzu gorunmuyo yaaa

  17. lili dedi ki:

    off yaaa bu neeee???

  18. AMIN_MANTO dedi ki:

    haaaayir lutfen ayaz a bir şey olmasin!
    oyku de ne mete ile ve ne de derin le evlen mesin:-(

  19. duygu dedi ki:

    Bence mete ayazin yerine gecti

  20. elçin dedi ki:

    öykü mete ile evleniyo facede var ama bence evlenmez

  21. romina dedi ki:

    Hayır ya olmaz olamaz lütfen bitmesin lütfen lütfen ama hepimiz ağlıycaz lütfen rejjissöre deyin lütfe ben bu diziyi çok seviyorum ya lütfen o zamannn onlar ayazla öyküyle evlenicek evlenmesse çok kötü olucak

  22. özge gürel dedi ki:

    merhaba belki fragmandan anlarsınız neler olduğunu

  23. sibel dedi ki:

    Arkadaşlar facede gördüm öykünün yanında mete vardı.Ama galiba Ayaz sonradan gelicek.

  24. EMİRHAN dedi ki:

    ARKADAŞLAR ÖYKÜ GÜLÜYOR SANKİ

  25. melike dedi ki:

    senin kadar güzel dizi 10 yılda bir gelir
    hiç bitme

  26. emirhan dedi ki:

    cumartesini sabırsızlıkla bekliyorum peki, bunlar hayalmi

  27. emirhan dedi ki:

    adın kadar güzelsin

  28. emirhan dedi ki:

    cumartesilernin vaz geçilmez gerçeğisin

  29. kerem dedi ki:

    Başkasıyla evlenmez evlenemez ya !..

  30. kiraz mevsimi dedi ki:

    bence oyku basqasiyla evleniyor. ama nolur boyle olmasinnnnn

  31. kiraz mevsimi dedi ki:

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  32. kiraz mevsimi dedi ki:

    ohaaaaaaaa bu ne ya retigleri kiricak bu dizi yaaaaa

  33. zeynep dedi ki:

    O kadar sabırsızlanıyorum ki ne olup bitecek diye ama bence bu dizinin sonu hüzünlü bitecek .Hatırlasanıza şarkıyı ya; gelip geçer sevda dedikleri / Kısacıktır ömrü …

  34. zeynep dedi ki:

    Bence derin diziden hala çıkmadı.Öykünün yanındaki de o

  35. Suude dedi ki:

    İnanmıyorum yaaa bence feagman güzel hele davetiyeye öldüüüm ama bence ayaza bişey yaptı önem metede onları oyalıyacak yani öyküye eşlik edicek ya da bir oyun var çünkü öykü alttan alttan gülüyo gibiydii inşallah dizi orda bitmez yaaa ölürüm meraktann yaaa off inşallah herşey çok güzel olucakkk

    • romina dedi ki:

      Sudecim in,allah dediğin kibi olur yaaa

      • asli dedi ki:

        Fecebook taa mete var yaninda ve oradada soylemis oykunun yaninda mete var diee bence ayaza arabayla gelirken kaza yaptii ve mete bu haberi duydu ve oykuye eslik etti seymannin yuzun
        e dikkatli bakiinn